octaviaRK, no to chyba jak wulkanizator mówi, że potrzebne to powinien zmierzyć jakie potrzebne, albo zastosować inne śruby. To pytanie do niego, o wymiar tych pierścieni. bo pewnie masz nie ori alusy, i stąd potrzeba dorobienia. Ja mam w SI alu od OII i też mam pierścienie takowe 2 rodzaje (przodzie węższe i na tyle szersze), bo by inaczej lipnie to wyglądało (które powodują, że fele ładnie leżą w nadkolu) i dwa rodzaje śrub dopasowane do pierścieni. Jak ktoś ma fele od innego modelu, to czasem takie bajery trzeba dorabiać, żeby to normalnie wyglądało.
To kwestia przymiarek i pomiarów dla wulkanizatora lub Ciebie (jeśli się znasz), nikt Ci tu z tym nie pomoże, bo to musi być dopasowane do konkretnej felgi i wnęki. Dziwi mnie tylko to że podobno wcześniej nie miałem problemów z tymi kołami i śrubami, a nagle coś się luzuje i to jest przyczyna montażu pierścieni, a nie nie pasowanie wizualne i wymiarowe we wnęce koła.
To kwestia przymiarek i pomiarów dla wulkanizatora lub Ciebie (jeśli się znasz), nikt Ci tu z tym nie pomoże, bo to musi być dopasowane do konkretnej felgi i wnęki. Dziwi mnie tylko to że podobno wcześniej nie miałem problemów z tymi kołami i śrubami, a nagle coś się luzuje i to jest przyczyna montażu pierścieni, a nie nie pasowanie wizualne i wymiarowe we wnęce koła.
Komentarz